Actuele Storingen

15 April 2021 - 16:30
Onze website en onze webapp zijn door een storing bij onze hostingprovider een half uur niet bereikbaar geweest.
Dit soort storing bij onze hostingprovider heeft geen invloed op het functioneren van LeefSamen.


opgeloste Storingen

23 Februari 2021 - 02:00
Het koppelen van de Slimme Door het uitvallen van een server in onze datacenter is Leefsamen vannacht een tijd niet gewerkt. Deze uitval heeft ervoor gezorgd dat een aantal beheerders van Leefsamen een bericht hebben ontvangen dat hun centrale offline was. De server is herstart en de dienst is weer draaiend.

16 Februari 2021 - 14:00
Het komt voor dat de modem van Ziggo klanten voor storingen zorgt. Om dit probleem op te lossen kunt u de Ziggo modem herstarten door deze uit en aan te zetten of van de stroom te halen. Wacht minimaal 1 minuut en sluit dan de stroom weer aan, vaak is het probleem dan verholpen.


mogelijke problemen

Slimme Armband
Het koppelen van de Slimme Armband kan mogelijk niet mogelijk zijn door het ontbreken van de juiste firmware op de centrale. Wij zijn momenteel druk bezig deze software upgrade uit te rollen naar al onze klanten en met name die klanten die een Slimme Armband hebben aangeschaft of dit graag willen doen.

Centrale Offline Melding
Het komt voor dat de modem van Ziggo klanten voor storingen zorgt. Om dit probleem op te lossen kunt u de Ziggo modem herstarten door deze uit en aan te zetten of van de stroom te halen. Wacht minimaal 1 minuut en sluit dan de stroom weer aan, vaak is het probleem dan verholpen.